مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 07:052023-10-24ورزشي

لیگ برتر والیبال| دربی خودروسازان و مصاف مدافع عنوان قهرمانی با سرباز ها


هفته دوم لیگ برتر مردان سوم آبان ماه با هفت دیدار همزمان پیگیری خواهد شد و در تهران درحالی شهرآورد خودروسازان برگزار می شود که دو تیم در هفته نخست مغلوب حریفان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه سوم آبان ماه به صورت همزمان (ساعت 16) در شهرهای اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد، اردکان و تهران پیگیری خواهد شد.

تیم های پیکان و سایپا که سابقه دیرینه در لیگ برتر مردان دارند در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر می روند و دو تیم برای کسب نخستین برد پا به میدان می گذارند زیرا در هفته نخست مغلوب حریفان خود شدند.

تیم والیبال پیکان از سال 1375 و در دهمین دوره لیگ برتر نخستین حضور خود در این مسابقات را آغاز کرد و سایپا از سال 1381 و شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتری شد.

بنابر این جدال دو تیم در لیگ برتر مردان سابقه بیست ودوساله دارد و شهرآورد خودروسازان همیشه برای علاقمندان به والیبال جذاب بوده است.

پیکان تنها تیمی است که در هفته دوم مسابقات دومین بازی خانگی خود را انجام می دهد و امیدوار است با شکست سایپا شرایطش را در جدول بهبود یابد.

پیکانی ها در هفته نخست به رغم میزبانی مغلوب تیم تازه وارد چادر ملو اردکان شدند و این شوک برای پیروزی در شهرآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| دربی خودروسازان و مصاف مدافع عنوان قهرمانی با سرباز ها

لیگ برتر والیبال| دربی خودروسازان و مصاف مدافع عنوان قهرمانی با سرباز ها